Alex van ziel

Veel ellende gehad. Vloer niet netjes gelegd. Niet goed geëgaliseerd. Slechte communicatie. Uiteindelijk zelf de vloer moeten leggen. Inmeten was ook niet goed gegaan , verkeerde strips,... Veel ellende gehad. Vloer niet netjes gelegd. Niet goed geëgaliseerd. Slechte communicatie. Uiteindelijk zelf de vloer moeten leggen. Inmeten was ook niet goed gegaan , verkeerde strips, hoogteverschil niet goed beoordeeld. Eenzijdige melding wanneer ze kwamen zonder bevestiging. Slechte ervaring

Reactie Vindjevloer.nl:

Beste Alex, wat een ontzettend oneerlijke review.
Beste Alex, wat een ontzettend oneerlijke review.
Op jouw verzoek hebben we in mei (2 maanden vòòr het leggen) de werkdata ingepland, deze heb ik netjes per email aan je bevestigd. Bij de egalisatie was de vloer leeg en droog en hebben we de hele oppervlakte geëgaliseerd. Bij de levering van de pvc-vloer enkele dagen later bleken de woonkamer en bijkeuken volgezet met losse keukenonderdelen en werkmateriaal van je aannemer. Ook is er een lekkage geweest (of geklieder van de aannemer) waardoor de egaline/dekvloer niet droog meer was. Ik heb je dit netjes per whatsapp laten weten (telefonisch was je niet bereikbaar): om pvc te leggen hebben we een droge, lege vloer nodig. Op de eerste geplande legdag hebben we de pvc-vloer zo ver als mogelijk gelegd. De tweede legdag konden we simpelweg niet aan de slag doordat de ruimte volstond en dat deel van de vloer nat was. PVC plakken op een natte egalisatie is vragen om problemen. Aangezien de week erna deze plekken nog niet droog konden zijn, en de keuken in die week geplaatst wordt, heb ik voorgesteld de vloer erna af te ronden. Je wilde echter dat weekend verhuizen en hebt er voor gekozen de rest van de vloer ZELF te leggen (je bent voorheen stoffeerder geweest, zo zei je).
Je opmerking over ‘verkeerd ingemeten/verkeerde strips’ betreft de dilatatie tussen keuken en woonkamer: hier stond bij het inmeten een tussenwand. De geleverd strip bleek te laag en ik heb aangeboden een hogere strip te leveren (totaal geen ingewikkelde kwestie). Je gaf echter aan zelf een profiel te halen bij de bouwmarkt. Prima, maar erg flauw om daar op terug te komen.
Waarom je nu met zo’n negatieve review komt is me een raadsel. Wij werken met hart en ziel om klanten tevreden te maken en mooie vloeren op te leveren. Ik heb je per mail en whatsapp geïnformeerd over de data en obstakels in de woning.
Uiteraard sta ik altijd open voor het oplossen van kritiekpunten. Nu je echter zelf de vloer grotendeels hebt gelegd, lijkt me dit een lastige kwestie.
Emiel

Jooske

Super service. Goed advies en alles snel voor elkaar!

Nimeesha & Joey

Goede communicatie. Werken snel en secuur. We zijn heel erg blij met de keuze om onze vloer bij Vindjevloer te laten leggen, alles ziet er top uit!

A kreuning

Zeer positief alles verliep soepel en snel met zeer vriendelijke gezellige en ook deskundige jongens om de klus te klaren

Verheul

Goede communicatie vooraf. De 2 jongens die het pvc kwamen leggen waren vriendelijk, netjes en dachten goed mee waardoor het eindresultaat prachtig is geworden. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen,... Goede communicatie vooraf. De 2 jongens die het pvc kwamen leggen waren vriendelijk, netjes en dachten goed mee waardoor het eindresultaat prachtig is geworden. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen, naast de goede service ook een hele nette prijs

Eline

Goede service en we zijn heel erg blij met onze pvc vloer!

T.Groters

Heel erg BLIJ mee, goed materiaal en medewerkers, TOP

Ruben

Hele begane grondvloer geegaliseerd en met 2 soorten pvc gelegd. Strakke overgangen en compleet met plinten en een schoonloop map een plaatje! Bezoekers in ons huis vragen altijd welke vloer het is... Hele begane grondvloer geegaliseerd en met 2 soorten pvc gelegd. Strakke overgangen en compleet met plinten en een schoonloop map een plaatje! Bezoekers in ons huis vragen altijd welke vloer het is en waar hij vandaan komt.

Kundig personeel en harde nette werkers!

Tevreden⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fa. van Dijk

De PVC vloer is erg netjes door Vindjevloer gelegd! Ook de trap is vakkundig bekleed

Fam. vd Mark

Zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je als je bij de vloeren in de winkel komt kijken. Wij hebben ons hele huis met PVC vloeren laten leggen. Dit is keurig gelegd.